Skapligt kul

Idag åkte jag till af för ett möte.gick på en timme sen drog jag hem till min älskade Joanna!! :) Satt på hennes tak och solade och snackade skit :P Sen gick vi ner och köpte vars en glass :) Tog bussen hem vid tio över två.

Just nu harjag värsta pms-utbrottet typ! oh wee varit ute med Devil en runda men fan jag tycker magen gör mer ont när jag rört på mig! 
Ska till Af en gång till imon,något stådbolag som söker personal så jag och Joanna ska dit. Sen ska vi sola på taket igen :)

Jag vet att jag inte skrivit om vad Devil berättade för djurtolken (eller vad vi ska kalla henne) men det kommer. Har bara inte orkat skriva ner det ännu. 
Nu ska jag:
Skriva till lite på mitt cv,maila över det till Joanna
Tvätta lite kläder till imon
Slänga mig på soffan och vara ett svullo!


Ha det super folket!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kikar förbi och lämnar ett spår..

2009-04-21 @ 08:40:28
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0