Fredagen den 13e

Ja då var otursdagen här! mohaha nej skoja bara,jag tror inte mycket på sånt. Dock tror jag på mycket annat skit haha!


Igår fyllde man ju då 22 år =) woop woop man börjar bli vuxen nu. 
Fast iof kanske inte då Elin frågade igår hur gammal jag blev,om det var 13  (!) pffft jävla sätt! Hahaha
Detta är vad jag fått hittills,fick chokladen av mamma,nallen av hundarna och gelé hjärtan av Olsson familjen =)
Treeevligt trevligt,dock har dom nog en skev uppfattning om verkligeheten allihopa då jag behöver gå ner i vikt inte upp !!
Haha men sen så blir jag ändå skitglad då jag älskar gottis! :D




Idag ska jag göra 60 vaniljhjärtan till mammas jobb. puh kommer ta hela dagen känns det som! En ugn och bara en plåt i taget! 60 hade annars varit en pice of cake om man varit på ett konditori,då kan man ju göra nästan 100 på en gång i samma ugn. Ja fan vad gött det hade varit att haft så stora och bra ugnar hemma,kunna jobba lite när man kände för det haha haft en kavlingsmaskin hemma oxå,kan vara en mindre format som dom har på sjöholms,så slipper man kavla allt själv,vilket tar längre tid och blir inte lika bra. 
men men! Nu ska jag gå upp och göra en mördeg och sen damsuga. Efter det drar jag upp datan för att titta på förhäxad samtidigt som jag gör vaniljhjärtan =)

ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej. Har du klarat dig utan olycka idag?? du kommer få en ny chans då det är fredagen den 13e nästa månad oxå. Hehe...kramis

2009-02-13 @ 15:53:42
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Lizette

Visst var det häftigt, ska filma det imorgon tänkte vi.. Verkligen slöseri att gå i "kärlekstunneln"..

2009-02-15 @ 22:48:20
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l . s e

Sv; Haha ingen aning. :D Tyckte bara den såg så rolig ut. ;P

2009-02-16 @ 05:17:25
URL: http://pussydoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0