Måndag

Igår hittade jag en låt som jag förälskade mig i , kollade på youtube och lyssnade på olika låtar från samma artist och nu är jag lite lätt fast. Jag har alltid (sådär i smyg) varit lite crazy i country musik så detta var uuunderbart i mina öron =)
Ännu roligare var det när jag läste mer om artisten - Brad Paisley - för han är gift med en känd skådespelare som jag tycker är väldigt bra, Kimberly Williams-Paisley. (Visste inte vem hon var förrän jag såg bild på henne,då kände jag genst igen henne).

Nu går jag och lyssnar på hans låtar hela tiden! 
Denna är jääätte bra:




Denna är så najs, om ni går in på hans officiella video för denna låten så ser ni hans fru i videon oxå. :)
Kan tyvärr inte lägga ut de officiella videorna för det går inte. :S 



Ha det bra folket!!



Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Aha på det viset! :D Det är ett bra namn ^^

2009-02-10 @ 05:14:55
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0