Onsdag

Igår var en jobbig dag. Mamma och jag hade bestämt att vi skulle gå och träna lite på Bialitt när hon kom hem efter jobbet.
Men det blev ändrade planer direkt när vi fick reda på att en bekants hund försvunnit i strövelstorp. Vi klädde oss och tog med hundarna för att gå ner och hjälpa till att leta. Vi var ute i nästan 3 timmar och letade men hittade inte lilla vovven :(
Vi gick hem för att äta lite,och för att vila upp oss. När vi ätit och så körde vi och handlade,när vi var påväg hemåt bestämde vi oss för att bege oss ner till byn igen för att fortsätta leta- då fick jag ett sms från My som sa att hon var hemma igen! puh hjärtat lättade med ca 10 kg. Vi var så oroliga för henne,osäkert om hon klarat en natt ute i denna kyla då hon var helt nyklippt och en väldigt liten hund. 
Var väldigt skönt att det slutade så väl. 


Idag var mamma och jag på klubben med hundarna och tränade med Tina och Therese,Tina fotade hundarna som inte är så lätta att få på bild när dom alla springer i 100km/h och på olika håll haha Men det blev nog några bra foto iaf =)
Jag har precis pratat med Telenor om hur jag ska göra med mitt abonemang på telefonen. När jag flyttar till Norge har jag ju inte råd att ha ett abonemang som är dyrt som gatan att använda där. Men jag vill ju behålla mitt telenummer ändå för att ha det när jag kommer hem sen igen. 
Tydligen måste jag göra det till ett kontantkort för att behålla nummret. Hum får väl göra det precis innan jag flyttar eller får mamma hjälpa mig med det när jag flyttat. Det är ju inte så många månader kvar på min bindningstid då och de 3 sista månaderna får jag gratis så om inget annat kan ju mamma ha nummret för att ringa till mig så blir det ändå använt. 
Men allt sånt ska jag lösa.


Jag kan inte lägga in bilder alls på något sida just nu,sjukt irriterande! Måste försöka fixa datorn så det går igen för jag vill uppdatera bdb och lägga in bilder här. 
Ska åka till väla någon dag också för att köpa ett par byxor och minst en bh till. är i liiiite behov av det. 
Men nu ska jag gå upp till mamma och planera vilka tävlingar vi ska anmäla oss till så vi får det gjort i tid! ooppss vi har varit lite sega på det. 

Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tack för trevligt sällskap på träningen idag:)



Kram

2009-02-18 @ 16:47:39
Postat av: Lizette

Jag behöver också ut på väla.. Ska vi gå tillsammans??

2009-02-18 @ 17:30:29
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0