Fredag!

Ja idag är det fredag and I love it!!! hehe
Jag har inget planerat för idag men bara namnet FREDAG gör väl vem som helst glad?! (tom jag kunde bli glad innan för det,men det försvann fort då jag jobbade kvällar/nätter haha)

Ska se om ep är hemma och kanske ta en cyckeltur till honom.




Ikväll blir det iaf att titta på filmen Stardust igen! =) Älskar filmen så även om jag så den för två dagar sen - ska jag se den igen! hehe

Nu ska jag fixa lite macka och sätta mig för att kolla på Gossip Girl! Ha det bra folket

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller helt och hållet med dig, FREDAG!!! :-) Hur har det gått med internet? Vi har fått dom första filmerna nu, kommer nog bli en bra helg om det ska va sånt här skitväder... Kan man ju kolla på film...Kramis

2009-01-09 @ 13:05:59
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

sikken underbar bild

2009-01-12 @ 07:41:07
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0