cat fight

Min katt har en udda idé om underhållning tror jag. Han kommer allt som ofta hem med sår på hela kroppen. Den jäklen är som ungar på gatan - it´s all about the fight! 



Han ser ju inte klok ut med alla sår i huvudet. Tappat stora tussar av päls också pga alla slagsmål.Hur lär man en katt att slåss inte är lösningen? :P


Har varit och tränat på bialitt lite med Devil och Dumle. Devil mest och han var jätte duktig. Han har svårt att släppa mig och springa fram ibland,men det är träning som gäller! 
Hna tog slalom fint några gånger,sen tyckte han det räckte som vanligt. men men det blir nog bra med det också någon gång.
Nu ska jag gå upp och fika lite för att sedan diska en massa disk som stått på mina rum fööör länge. fyy evve!!

ha det bra folket! 



Kommentarer
Postat av: martina

haha han är ute och slåss han :P haha ja det är lite udda och höra att man har en fin ven! Ja det förstår jag. :( har du sökt in till ica lagret något?kan du tänka dig jobba där? kram

2009-03-09 @ 15:14:23
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/
Postat av: martina

men det gör inget att du inte har truck körkort. det tar du där. sök dit och gör det nu. =)

2009-03-09 @ 18:11:10
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0