I´m alive.... barely !

uch ja jag lever men det är precis också!
I fredags var jag,mamma och pelle på väla,shoppade lite. Hittade två välbehövda bh och min nya maskara. dock har ja inte hunnit prova den ännu! Deppigt jag vet men jag har mått som en död strumpa. 
På fredagkväll kände jag mig väldigt frösen.la mig i sängen,snackade lite med tomas och kände verkligen att nej nej detta blir bara värre. Somnade innan tolv, innan tolv liksom!!!!! 

Låg i sängen som en död fisk hela gårdagen, jäkligt surt för jag ville mycket denna helgen!!!
Rörde mig inte mer än nödvändigt för det gjorde sååååå ont överallt. fyy vill inte ens tänka på vad min feber låg på igår,ännu mindre på hur min mage mår efter denna helgen med alla värktabletter! hej magkatarr välkommen det var inte så länge sen sist men hej ändå.

Sett fram imot att bli klippt och fått håret färgat idag men nej,kan ju knappt gå rakt utan att magen säger "böj på dig tröga kvinna" så nej. 
Måste säga grattis till Elin och Bixx!!! Inte illa med ett cert! Det är ni värda !!

Nu ska jag försöka ta mig till duschen och försöka hålla mig kvar där så länge jag måste utan att svimma.
Good luck with that!

Ha det bra folket hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0