Måndag och jobbveckan är över

Ja då har man jobbat klart för denna veckan haha aya jag vet att jag skulle kunna ta detta på kvällen eller helgen MEN helgen är det agility och annat roligt,kvällen går inte supermånga bussar plus att det är bra att komma upp i tid någon gång i veckan iaf :P

jag ska snart gå upp och försöka få i mig lite mat. Har inget planerat idag mer heller så blir att ta det lugnt antar jag.
Imorgon ska vi till veterinären i Höör för återbesök och sen ska jag skicka iväg lite ansökningar till jobb. Jag vill ha PENGAR nuuuuuuuu.

På onsdag blir det kurs :) och då ska lilla Emma-pemma bjuda på tårta för hon och Sol tog pinne igår :) Så glad för hennes skull,hon tog ju en pinne med Moa också och är uppe i klass 3 med henne nu :D 

Städa mina rum ska också ske denna veckan! Helgen är ledig så hoppas det händer något roooligt :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilken gullig kommentar jag fick av dig, den betyder jättemycket och vad glad jag blev :)

2009-05-25 @ 20:06:15
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0