fredag kväll....

.... och jag sitter och pluggar hihi
Var på stan med mamsen idag, shoppade och fika. Najs!
Hittade ett par skor som va 30% rea på så jag passade på,så sällan jag handlar skor så.
Sen hittade jag en bok till utbildningen på biblioteket, vill egentligen köpa den men nej finns ju inte någonstans verkar det som! Men men hittade den på biblioteket iaf och nu sitter jag och läser i den, Det är "friskvård för hund" och väldigt intressant ämne tycker jag.
Sen köpte jag mer av aussie hårvård serien som jag gillar,va lite rabatt på Kicks, sen även ett nagellack (jaa Alexandra jag är beroende!)
Hrm vad gjorde vi mer? jo vi fikade ju då på Pice of cake , trevligt ställe med goooda muffins!!
Efter fikan gick vi och handlade lite nödvändigheter på ica,inom apoteket och sen systembolaget. Jag köpte två bacardi breeze till helgen att gotta sig med :D

Se detta framför er: jag sitter på mitt rum i källaren,mamma är på ovan våningen. Jag har för typ en kvar sen påpekat att dom har många tandkrämstuber på toan där uppe. Jag får ett sms från mamma där det står : " Vill du ha en tandkrämstub av oss? du får själv välja vilken sort :)   "  För många hade detta varit udda beteende,för oss NORMALT! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0