somna i solen och snuva

igår låg jag och hundarna ute i trädgården och mös i solen. riktigt gott faktiskt. idag är inte lika varmt, så det får bli städning idag. Har liksom lust att städa, så alla andra planer får lov att vänta till imon haha! när jag väl känner för att städa så får man ta och välja bort allt annat.


Misan chillar på min resväska hehe
Min snuva är fortfarande kvar, men annars är jag frisk från förkylningen vilket är väldigt skönt!!
Nej om man skulle sätta igång med städandet?! Ja lika bra ha d gott folket!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kommer före och efter bilderna nu då??? :D Jag håller också på att städa!!! Känns som en sån dag..

2010-04-13 @ 17:41:56
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0