Hur känns det?

jag funderar mer och mer på det här med kärlek. Hur känns det när man verkligen är intresserad av någon? jag har fått höra mer än en gång att jag är kär i kärleken. Så just nu kommer jag troligen överanalyserar allt jag känner om jag träffar någon. 

Jag är den som aldrig vet hur jag ska bete mig, jag är social-missanpassad när det kommer till killar.
Jag överanalyserar och vågar inte allt jag egentligen vill,
pga att jag varit ensam så länge och rädd på ett sätt.
Rädd att de som säger jag är kär i kärleken har rätt!! Jag tänker inte bara på mig själv utan även på killen,
för bryr jag mig om den killen,vill jag ju inte ge förhoppningar om någon som sen krossas.
Så om någon kille läser detta och skulle kunna tänka sig va intresserad av mig, ge inte upp direkt!!
Jag är rädd, och därför försiktig, men snälla ge inte upp!
Visa vad ni vill så lovar jag att jag ska öppna upp mig.
Jag är inte omöjlig och vill våga.
Det handlar mer om att man inte ska tro att för vi träffats på en fest och du visat lite intresse,
att jag ska förstå vad du vill. För jag har träffat sååå många killar som bara är ute efter något för kvällen.
Mina vänner som läser detta, ta inte saker jag skriver som kritik,eller att jag inte uppskattar era åsikter.
För jag värdesätter dom jätte mycket, men som alla människor så blir jag osäker av mig själv ibland.

www.weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0