påsken

Denna påsken har varit gaalen :)
Skärtorsdagen hade jag och Angelica mys hemma hos mig på eftermiddagen och kvällen. Vi spelade uno, Angelica dansade (neej finns inte filmbevis jag blev så stum och tagen av denna "underbara" dans), vi spelade hög musik, DANSBANDSMUSIK såklart :P Jag har dock en vacker bild på Angelica, en där man verkligen inser att hon inte raggat på flera år ( ja pga att hon är tillsammans med min bror!) Vill ni se den? haha såklart ni vill!!!

Är hon inte charmig? ;P hahahaha
Fredagen yrande jag och steff runder en massa! Inte för att det är ovanligt men ändå! PÅ kvällen blev det grillning på vita räck med goda vänner och fina hundar :) Sen krogen en runda. När vi kände oss slitna körde vi "hem" till munka och la oss. 
Lördagen blev ju inte direkt mindre rörig men ack så kul!! Vi körde hem till mig och jag skulle äta,duscha och mata katterna. en till munka igen, fixa till oss,vilket ALLTID tar lång tid för oss två haha ! MEEn vi belv jävligt snygga så det va ok. Hem till erik vid sju tiden och festa där. Hade riktigt kul denna kvällen. Många skratt, en gång låg jag på golvet och skrattade så jag hade ont i magen för jag råkade knocka Oggie med toadörren när han gick förbi i sin kylcklingdräkt! haha
Senare på kvällen låg Oggie,jag steff och Ida i badkaret och skrämde folk när dom skulle på toa hahaha
Det blev krogen, morris och efterfest hos oggie innan jag och steff tog taxi till munka,
vid typ tio över 5 på morgonen!
Somnade med ett leende på läpparna :D


När jag ändå bildbombar idag kan jag visa mina naglar som såg ut såhär under påsken :)

Hoppas alla läsare hade en toppen helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0