vampyrer,varulvar,älvor mm.

Igår var inge bra kväll, eller jo på ett sätt var den för jag och angelica hade trevligt med att spela wii till jag fick extrema smärtor och jag kunde knappt stå,ligga eller något. Min magkatarr påpekade för mig om min dåliga livsstil jag haft de senaste veckorna! Jag hade kramp i ungefär 30-60min (var ganska borta under den största delen av smärtan så vet ej exakt tid) sen lugnade det ner sig och blev mycket bättre. Men usch det är så hemskt, grät av smärta :(
Idag blir ännu en lugn kväll, förhoppningsvis ännu lugnare än gårdagen. Jag har två vänner idag som ska hålla mig sällskap :
True blood boken och min dator :) Så in i någon annans värld, mer specifikt Sookie stackhouse ♥
Blir kanske lite wii spel också men utöver det blir det en ensam kväll. Det känns rätt ok faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0