Veckorna går...

känns som det går på nästan full fart just nu. Jobbar hela dagarna på Lindab i Grevie, super glad för jobbet men lite magknip när jag ska börja på något nytt, gillar inte att INTE ha stenkoll på vad jag ska göra. Men det är bra att lära sig :) Varit där 3 dagar nu och börjar känna mig hemma där :P Dock är de bara två veckor jag har detta städschemat sen börjar nytt från v 29. 
Men nog om jobbet. På lördag gifter sig min låtsasbror Ola med sin fastmö Anne.Ska bli väldigt spännande och roligt, hoppas dom har tur med vädret ! :D
Imorgon ska jag försöka se till så jag har ork att stanna i stan en rund innan jag åker hem. måste fixa underkläder till helgen, har ingen bh som passar till klänningen jag ska ha så jag måste fixa det nu. Då blir det även att träffa Kristina som varit nere i Sverige waaay to long utan att jag kunnit träffa henne! 
Nej nu ska jag nog dra igång någon film och lägga mig till rätta i sängen för klockan börjar bli mycket och ögonlocken tunga, så lagom till en film är slut är även jag de och lär somna :P
Natti mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0