Denna kropp alltså

Just nu är jag liiite trött på min kropp! Förra veckan fick jag värsta problem med min vestibulit, woop woop kul att inte kunna gå stå eller sitta en längre stund. Aya va på gyn igen igår och fick medicin och lite annat som antagligen ska lösa mina problem. Jag har en väldig tur att jag bor i Ängelholms kommn för säga vad man vill men kompentens på ungdomsmottagningen och kvinnokliniken har dom iaf! Så ja tacksam för det är jag! Även om jag är flera hundralappar fattigare :P
Idag känner jag att en förkylningen är på gång antagligen. Har lite ont när jag andas och känner mig lite febrig.
MEN det skiter jag i för imorgon ska jag till Klippan och klippa och färga håret (japp jag ser också de komiska i att klippa sig i Klippan). Ska bli sjukt skönt att fixa håret då de va nästan ett år sen sist. måste börja unna mig detta lite oftare, iaf 2 gånger om året ;)
Jag vet inte ALLS vad jag ska göra i helgen, de är midsommar och alla verkar ha planer, odkcverkar ingen ha plan att bjuda mig?! Jaja jag får hitta på något helt enkelt! 
Bjuder på tre bilder på mina älsklingar. Detta var när vi bara hade devil och Dumle och dom va väldigt härliga för dom skulle göra allt tillsammans nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0