Shopping i bilder

I tisdags bestämde jag mig för en tur till Ängelholm och köpa lite nödvändigheter och lite skoj :) Jag hamnade först på Åhlens där blev det: 


Det blev ett Viva la diva lack (suprise!) och så hittade jag dessa 3 lip smacker med tre olika dofter/smaker för ett nedsattpris. Var bara tvungen för jag hört mycket gott om dessa, och jag får lov att säga att 2 av 3 dofter/smaker va najs och jag tycker de håller läpparna mjuka och sköna länge så många pluspoäng för dom!
Sen gick jag till mitt favoritställe :Kicks! Där shoppade jag loss :P Det blev:




Ja här blev det alltså solprodukter för både ansikte och kropp. även en bodybutter som luktar lime coolada :) lovley!! Sen köpte jag ett rengöringsspray till mina sminkborstar. Jag kommer använda den då jag snabbt behöver få borstarna rena,då den innehåller alkohol så de blir torra snabbt. Men jag kommer fortfarande 1-2 gånger i månaden göra en ordentlig tvätt av dom med schampoo/tvål. 
sen rååkade det slinka med ett snyggt nagellack som jag suktat efter ett tag nu. ;D
Eftersom jag är en sån bra kund på Kicks, fick jag även en liten gåva. Jag måste säga jag älskar verkligen Kicks i Ängelholm, personalen är trevliga och generösa och har sånt bra kundbemötande!
det jag fick va detta, en bodylotion från dolce & gabbana med doften Rose the one. Vilket kändes som en JÄTTE FIN gåva. Jag gillar doften jätte mycket och skulle tom kunna tänka mig köpa parfymen! 

Såå det var allt jag köpte haha Lite va? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0