fredags blues

Jag säger inte allt jag tycker och tänker om dig. För vad skulle de göra för nytta? JA jag står för att man ska va ärlig om allt. Klart man ska det! Men ärlighet behöver inte vara att trycka på saker man redan själv vet om och man själv kanske inte gillar så mycket om sig själv.
Jag arbetar på att lära mig va tyst, att inte säga allt jag tycker, inte "försöka va bättre än alla andra" osv. Varje dag går det lite bättre, men även jag har bakslag.
Sitter hemma och gråter för allt jag vill är att va ärlig men jag kan inte! Jag kan verkligen inte ! För många tolkar de jag säger så fel. Jag arbetar även på att ta imot och inte bli arg. utan hellre bli ledsen och gråta bort det. För tårar de kan jag få fram utan problem.
Jag är tjejen som många tror är så stark,som inte bryr mig. Men det är tvärt om, jag bryr mig, jag är svag.
Låt mig inte gå sönder mer,för jag är rädd att inte ens superlim kommer rädda mig då!!
Bildkälla we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0