Norge

I fredags åkte jag till Norge, det tog 14 timmar att köra upp och mina ögon gick i kors flera gånger under natten.
Vi kom fram vid nio tiden på lördag morgon, fick i oss lite mat sen gick vi och la oss! et va skönt att sova men Sov bara till ett tiden. Var skit trött men insåg att jag skulle fucka upp hela dygns-rytmen om jag sov bort hela dagen.
Åkte med kristina och hjälpte till att fixa i lokalen, det va lite fram och tillbaka,dagen gick och vid kvart över elva på kvällen blev det mat :P
Söndagen var det dop hela dagen,gick jätte bra och va trevligt :) Stod i lokaen och fick frågan om jag kände alla där, först bara neej jag känner ingen knappt, men sen när jag funderade har jag iaf träffat typ hälften av alla som va där! Förra sommaren träffade jag ju Ronnies familj och även några vänner till Kristina och Ronnie.
Måndagen blev det lite Moa och sen skulle vi hem. Men tydligen fick vi inte det, utan ett jordras på vägen så vi vände tillbaka till Ålesund.
Tisdag kväll gjorde vi ett nytt försök och onsdag morgon vid åtta tiden va vi hemma.
Som tur är kommer Kristina och barnen ner snart med barnen och det ska bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0