Nom nom för mig

När denna tidningen dimper ner från brevinkastet blir jag suuuper glad :) 
Och ja jag handlar å kicks så mycket att jag är guldmedlem :P tihi älskar att kolla i tidningen och få ideér och tips på nästa köp osv. Sen är det sällan jag inte får rabatter med tidningen :P 
Sen vill jag tipsa om min nya allt-i-allo kräm. Den är toppen till torra fötter, när ansiktet känns genomtorrt att ta på under kvällen när man ändå inte ska ut (den är ju trots allt fet kräm så man blir ju inte snygg i den) den är TOPPEN att ha på läpparna under natten, kleta på ett bra lager och sov i det, läpparna är mjuka och goa dagen efter :) Jag använder den mest till läpparna men även punkter i ansitet där jag har en torr bit, toppen över natten så när man ska sminka sig dagen efter blir det inte torra partier som blir som skorpor i ansiktet. Toppen produkt alltså! Finns på de flesta apotek för ca 50-80 kr. Den är dryg och värd varenda krona! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0