Lossnat..

Kan det äntligen lossnat? Den där spärren som hållt tillbaka mig?
Jag hoppas på det för ett jobb inom kundtjänst om så över sommaren hade gjort såååå stor skillnad. Jag har jobb även om det inte blir de, men då inom städ, jag vill ju in i kundtjänsten och sommarjobbet kan ju hjälpa med det. 
Jag vill bara komma framåt, vill hitta ett bra och trivsamt jobb. Ha råd till störra lägenhet och då kanske tom en katt-kompis till Tiger. Jag vill så mycket och hoppas verkligen det kan börja lossna nu så allt kan ramla på rätt plats. 
Funderar på att lägga mig i god tid ikväll. 09.15 är det coachmöte och 10.30 jobb intervju :D
Håll tummarna både för jobbet och att Tiger kan sova inatt och inte gå omkring och skrika en massa !
God natt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0