Omotiverad

Känner hur det bara blir säme och sämre just nu, hjärnan funkar inte riktigt för tankarna finns där men allt blir bara mos. Jag orkar inget just nu. Tror det är regnet som jag mig depp. Funderar på en dusch men vet inte om jag orkar helt. Men fy asså det är pain även för mig, jag kan lata mig men då ska det fan vara av fri vilja inte för att jag faktiskt inte orkar pga hjärna och kropp. 
Ser en massa "måsten" framför mig, men jag vet att jag inte ska tänka så, för det är inget jag måste göra, jag väljer att göra saker, jag väljer att betala räkningar för jag inte vill bli hemlös /hamna hos kronofogden. Jag väljer att söka jobb för jag vill ha ett jobb, vill inte sitta hemma. Ja ni fattar nog. Jag SKA börjar tänka på mer positivt sätt igen, för jag vet det går, har bara varit lite på paus ett tag nu. 
Så nu öppnar vi fönstret, plockar fram kläder och hoppar in i duschen, för jag ska vakna upp nu och bli piggare, om så för 30 min så är det värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0