Viktiga beslut

Idag har jag skickat iväg ansökan om bostadsbidrag, hoppas jag kan få det och att det blir iaf de som preliminärt räknades ut. 
Har även varit iväg och handlat, blev morötter,gurka,apelsiner,äpple,bananer och 3 st ramlösa. Sjukt stolt över mig själv som inte köpte godis fast mitt sug skriiiiiiiker!
Det blev massor av makaroner över sen i lördags så idag ska jag fixa till en kyckling/pasta-sallad igen. Billigt och gott :)
Nu blir det lite annat fix innan maten ska göras. Ha det bra folket! :)

Kommentarer
Postat av: Cheapy

Hej Evelina!

Din svara angående rakhylar finns på bloggen. Kika in där. Ha en bra dag!

/Cheapy

2012-04-17 @ 22:09:19
URL: http://cheapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0