Solen skiner!

Ja det är alltid trevligt att vakna upp (erhm evve jobbar kvällar nätter just nu på att söka jobb då katten ej sover mycket om nätterna och därmed inte jag heller) och se att solen lyser. Ger lite piggelin effekt iaf. Vaknade även upp och såg att ätnlgien hade Mini velat komma till världen och Annette och Fredrik "blev" föräldrar igår kväll till en liten prinsessa - bara det gjorde en ju helt mjuk och glad! :D
Känner ett sting av irritation när tiger nu ligger brevid mig i soffan och sover gott - DET HAR JAG FÖRSÖKT GÖRA INATT MEN DET HADE HAN INTE LUST ATT LÅTA MIG FÅ GÖRA! Skit katt är vad han är ibland!
Dags för frukost och sen iväg och handla Så jag kan göra köttfärssås, ska bli nom nom! Sen leta upp alla papper jag ska kopiera för imorgon blir det troligen att jag åker till mamma en sväng och då behövs dom. Åh snap kom på att jag ska passa E imon. hrm ja hon får åka med! 
Ha en bra dag folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0