Blogg.se

ja de som vanligtvis läser bloggar från blogg.se har väl inte missat att det varit byte av plattform (?) de senaste 2-3 dagarna? Inget har fungerat och nu när man trodde något bra skett,har inget hänt alls.det fungerade tydligen inte och då gick dom tillbaka till det gamla. Aya nu får vi se när dom ska blockera bloggarna igen nästa gång.

Hrm i helgen har det varit massa saker på g. Fredag och lördag har jag suttit på Crom och tränat de sista gångerna,jag börjar ju jobba på rikigt på lördag!! Gaahh lite nervös men samtidigt så lugn,klart det kommer gå bra.

I söndags var jag på krogbowling med jobbet. Hbgs krogar tävlar mot varandra på olympia bowling. Riktigt kul var det och mycket sprit flödade haha jag drack nog minst av de som drack. Men jag har kul ändå.

Idag blir det städa och vara ute i det fina vårvädret. helt sjukt fint väder är det. Precis varit ute med min madrass så den blir lite luftad.
Tränat lite slalom med killarna också. Dom är såå duktiga båda två.

Nej nu ska jag göra lite annat.
Här har ni ett vårtecken,våra rabarber börjar titta fram =)
image36

Kommentarer
Postat av: jannike

Tyckte osso det var knepigt nu de senatse dagarna, inget har funkat och sen blev det ingen förbättring ens....
Allt bra annars?

2008-04-01 @ 17:16:56
Postat av: jannike

Hej på dej med, jo d e bara fin fint med mej också =)

2008-04-03 @ 07:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0