Typ död!

ia idag är jag nästan död känns det som. Fullspäckad helg kan man lugnt säga.
Igår var vi ju i trelleborg på agilty tävling. Dock ÖSTE regnet ner hela dagen! Det var helt sjukt asså!!!
Mamma och dumle var jätte duktiga och kom på tredje plats i hopp och fick en pinne!! =)
Gick inte lika bra i agiltyn men det var ju inte så konstigt om man tänker på hur omständigheterna var,ösregn och en hund som inte är förtjust i regn direkt!
Mia och Vilda var jätte duktiga och ska vara stolta över sin insats på sin allra första agility tävling! Kämpa på så är ni snart igenom en hel bana utan problem!

När vi kommit hem sådär vid halv 5 på kvällen blev det upp med alla grejor från väskor osv för ALLT var genomblött! Sen mat och sen soova i sådär 1 timme. Var sååå trött,kunde knappt hålla ögonen öppna när vi åt haha
Sen bar det av till hbg för jobba på Tivoli,helt ok kväll,inte för mycket folk (så det skulle bli stressigt) men inte heller för lite, så jag skulle somna hahaha

 

Kom därifrån ganska mycket i tid,för jag var lite gnällig så det blev lite fart i det hela (eller nja D gjorde inte vad han skulle göra men jag orkar inte med att tjata, han vägrar ju och jag blir bara ännu mer sur då så jag skiter i de).
Hem och ner i bingen typ direkt,käka lite godis och läste skvaller tidning sen somnade jag hårt haha
Vaknade vid tolv ett tiden av årets värsta mensvärk!! Trodde jag skulle dö allvarligt,eller iaf spy! Nu efter dubbel uppsättning av värktabletter känns smärtan som en "vanligt" ont-i-magen-pga-mensvärk haha
legat i sängen nästan hela dagen och fräsis har ju kommit hem efter en veckas försvinnande så han sov med mig och sover än kan jag berätta!


Jag tror han är trött för jag drog lite i svansen och han snarkade vidare och vaknade inte av det haha

Nej nu ska jag försöka få i mig lite mer mat och röra på mig lite så jag kanske kan bli av med smärtan iaf några minuter!
Ha det bra folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0