1 december

Jaa bara 24 dagar kvar till julafton! eller inte ens det bara typ 23 och halv hehe

Igår var vi ju i åstorp och gick luciatåg med hundarna på julskyltningen. Var jätte trevligt.
Devil tyckte nog det var liiite väl konstigt för första rundan drog han så jag trodde hans hals skulle kapas. Men detblev bättre,dock skulle ju hästarna som gick före oss skita exakt ÖVERALLT så hundarna hade ju inte jobbigt med att inte få äta denna goda delikata sak som låg på marken.
Kommer bilder senare,jag ska bara stäääda först. För nu faaan ska det julstädas!
Ska leta upp lite bra musik och sätta igång. Har ju inte pyntat alls. 

I veckan tänkte jag bege mig till väla,köpa de sista julklapparna. Någon som vill hänga med som moraliskt stöd? =)

Nej städa sen duscha sen slaaappaaaa wiii (det är vad jag är bäst på!)

Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: alex

jag är ledig torsdag..=)hade tänkt hoppa tid..=)

2008-12-01 @ 17:08:01
Postat av: Thessan

Tack för din omtanke. Nu är det gjort och nu är det bara att vänta o se :) Nej det är märkligt hur lätt det går för vissa medan det kan vara omöjligt för andra.

2008-12-01 @ 19:21:25
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0