Alexandra och Molly

I lördags var jag och Alexandra i skogen med våra små änglar (eller ja min är ju en djävul och hennes ja på god väg att bli kallad det med haha) och skuttade runder. Det regnade lite och var geggit men vad gör det??
Våra små skuttade rundor och hade skit kul tillsammans.


Vadå han är väl inte skitig??? (han hamnade i badet direkt när vi kom hem för en riktig tvätt)



Molly mollan tycker kameran var fin och ville vara nääära



Men lyckliga ser dom ut allt eller vad säger ni?

Vi bytade julklappar och jag fick detta av Alexandra:


Jag tror hon känner mig rätt bra?!  haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Ja visst är det jobbigt med felskrivningar, speciellt när det är flera stycken och jämt och ständigt =/



God jul och Gott nytt år till dig med! :D

2008-12-23 @ 13:49:58
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0