måste-sova-nu!

Jag är helt slut,helgen börjar lida mot sitt slut,men inte ännu för mig. Denna helgen har nog varit så full den bara kan bli!
Känns som jag inte riktigt hänger med men jag är glad för det ändå!

Lusseskuttet blev lite annorlunda än tänkt,men det blev bra ändå. Devil dampa lite men var ändå duktig.Vi fick lämnat över blomman till en lycklig Linda (och Magnus men han har kanske inte lika stor kärlek till blommor) och fick hem 2 leksaker till min älskade Devil. 
Firat mormor och varit duktiga. Dock tappade jag nog hjärnan eller något sånt. För både jag och mamma var lite sega i hjärnan och förstörde en smet marshmellows innan jag lyckades göra den rätt. Men nu har jag iaf lite att sälja imon,och skulle det vara så - så kan jag ta beställningar! :P

Nu ska jag upp och tvätta bort sminket och borsta bissingarna (tänder då för er som inte förstod) och sen ska jag försöka soova! 
Lite att fixa imon innan jag ska vara i vejbyslätt vid 12.30 
PUH!
Ja om jag inte däckar tidigt imon är jag förvånad!!


Ha det bra folket!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tusen tack för den fina blomman, den har fått hedersplatsen i vardagsrummet.

2008-12-14 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0