Rött lack

Igår var jag duktig och bakade lussekatter under tiden mamma och pelle var iväg för att köpa julklappar.
goooda blev dom,lite stora kanske men det är bara gott!


Senare på kvällen så åkte vi iväg till stefan och Angelicas nya lägenhet och lagade mat där till oss alla. En trevlig lägenhet dom har hittat får jag säga. =)

När vi körde därifrån så körde vi inom maxi för jag ville ha godis och vi behövde ändå handla. Ja det är rätt skönt att köra och handla vid åtta tiden en lördagskväll,där var typ inget folk =)
Hittade en julklapp till mig själv! =) ett rött lack som jag sak fixa på idag tror jag.


Nu ska jag gå upp och äta för jag har legat här och latat mig för länge =)
Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0