Stolt

jag är stolt över mig själv idag! 
Städat toaletten där nere så den är helt pefekt (typ) haha.
Har rensat ovanför skåpen och fyllt en ica kasse med tomma shampoo,balsam och dusch flaskor! Puh så mycket skit man samlar på. Sen hittade jag två after shave som vi hällde ut (dom var mögliga!!!).
Torkat av överallt och ja massa kludd. Men fint blev det, Efter att jag tagit bort en massa skit och flyttat bak det ovanför skåpet blev det jätte ljust på toan! haha massa saker som täckt för ljuset ovanför skåpet så det blev lite av en chock.

Tog väl ca 2-2,5 timmar att fixa där inne. Nu är bara resten av huset kvar! hahaha

Imon ska jag och Devil åka in till stan för att gå på stranden med Alexandra och Molly. 
Ska ta en massa bilder såklart. 

Igår tog vi bilder på våra små änglar så vi har lite julkort att skicka,här har ni ett på min älskling!
(ska förska fixa bilden lite sen men ni får nöja er med lite kass kvalité, svårt att få rätt ljus på kvällen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0