Imorgon ska jag shoppa!!

Jaaa imorgon ska jag ha kul! Legat sjuk nu alldeles för länge!! Inget roligt alls men så är det ibland.
Ska till väla och shoppa! Behöver det då jag inte köpt bh eller vit skjorta ännu. Men ska nog även shoppa lite på nätet,då jag hittat en sida där man kan köpa smink för billigare peng än affären då det är varor som har skadad förpackning osv. Alltså varan är helt ok och fungerbar,kanske bara lite skrapa på något ställe. Men iaf dom hade den maskara jag använder,i affären kostar den va 150kr på denna sidan kostade den bara typ 59kr!!  

Men iaf så imorgon vid 13 tiden åker jag bussen till väla och förhoppningsvis (och troligtvis) åker Angelica med =)
Sen kommer Liiz efter skolan och joinar oss. Trevligt värre.

I helgen tror jag att jag ska fylla ut min kategori här som är makeup recensioner. Har ju egentligen en "hel" (ja asså den är ju inte byrå stor) låda full med smink som jag kan dela med mig min åsikt om.

Fick precis mess från Angelica och hon åker såklart med mig wee =)

Nej nu tror jag faktiskt att jag ska utmana ödet och sätta igång OTH (för er som inte förstod så One Tree Hill) i datorn och glo lite innan jag ska sova.
Anledningen till att det är utmana ödet är för att min cd spelare/dvd/brännare osv. har dummat sig lite och typ bara spinner runt skivorna ibland. men tror inte dom går sönder så jag ska prova. Har ju fungerat innan jag upptäckte felet.

Men som sagt nu ska jag prova det så ha det underbart folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0