Men va?

Min ide om denna dagen var att jag skulle ta tag i allt stök som är på mina rum men eehh ja det blev inte av. Väldigt lat och syndig dag har det varit! fyy skäms på dig evve!! (ok jag skäms lite iaf).

Det var tydligen inte fel på Devils öron mer än att där var lite hår,kan har varit mer innan och därmed irriterat öronen. Men men hoppas det inte blir några problem nu mer iaf. Dumle fick sin vaccin-spruta när dom ändå var där inne.

Har bokat tid för massage nu också,så på fredag kl 9 ska det bli av. Måste verkligen "unna" mig detta då jag har så ont i ryggen just nu. Jag säger som mamma gör, det är skön-ont att gå på massagen,skönt under massagen,men ont efter! hehe promblem-ryggar har vi allihopa allihopa -sjunger-

På lördag blir det pyjamas-party hos grannen. Men tänker inte gå över i enbart pyjamas! Hehe för kallt för det!

Nej nu ska jag sova så jag orkar med allt skit i morgon. ( skit= inte äta kakor eller godis,inte dricka läsk,utan träna och äta rätt!!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, tack för tipset. Visste redan att det inte är speciellt bra att göra så. Men jag är lite för lat och av estetiska skäl struntar jag i att länka bilderna. Än har inget hänt. Men ah, tack för att du påpekade det. Ska försöka bättra mej. Många som inte länkar till sina bilder.

2008-02-19 @ 10:09:42
URL: http://krakunge.blogg.se
Postat av: Anonym

annagotland.webblogg.se
Gå gärna in och svara på min fråga i bloggen, skulle vara intressant och se vad just du tycker.
Kram A*

2008-02-20 @ 14:05:16
Postat av: Amanda

Oj, jag får så många mail så hinner inte svara på alla utan gör designer så fort jag får tid! Ska kika om jag hittar ditt mail! Kram

2008-02-20 @ 23:13:05
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja! Skicka (:

2008-02-21 @ 11:10:09
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0