panik!!!

sitter här och är JÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTE sugen på choklad! Det är hemskt! Vill ju inte äta då jag försöker skärpa mig men gud,ni som är rökare och försökt sluta,ni vet hur denna känslan är!!! Obeskrivligt jobbig!!!

OK fokusera på något annat Evelina,hrmm... Ska till väla imon antagligen. Shoppa lite =) Alltid trevligt =)

Måste börja städa idag! Garderoben är tom för nästan alla kläder ligger utanför,och de lilla som ligger kvar där är i en ända röra!!
Ska upp och sminka mig och göra ve mig lite. Kan ju inte se ut som ett sängmonster hela tiden!

Devil ska till vetrinären vid kvart i 3,hoppas det är något enkelt att fixa och inget jobbigt och svårt. Tycker så synd om min bäbis!

Nej upp och fixa nu! Ha d bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0