Rolig dag

Idag har varit en rolig dag. Vaknade av att mamma sa till mig att gå upp (nedrans jag ville sova en timme till) åt frukost sen ut med hundarna.  Trevlig promenad hehe Devil bar omkring med sin pip-badanka och var jätte lycklig !!

Vid 14 tiden tog jag bussen in till hbg,skulle på min första utbildning =) kuul men mycket att komma ihåg. Nästa gång ni ser ett black jack bord på en klubb eller bar,titta noga på vad dealern gör. Allr från hur hon/han lägger fram korten till hur hon/han tar markerna. Det är lixom regler för hur man håller händerna när man delar ut korten!

Men nog om det ,ok om saningen ska komma fram,så kommer ni få läsa mycket om utbildningen och jobbet nu framöver.Så det är bara att bita ihop!

Imon blir det nog väla för min del sen direkt till stinsen för mer utbildning.

Ha det super folket!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en trevlig "alla hjärtans dag" o *kram*

2008-02-14 @ 18:22:07
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0