Sjukt (!) orättvist!!

Jag har varit dålig sen i onsdags, Ok det är inte hela världen med det. Började med feber och halskli. Illa tänkte jag men ok. Blev inte något snorig eller så utan höll mig till halsen och feber... tills igår! Jaha är det NU jag ska bli sämre? trodde jag skulle bli bättre !!

Idag har jag mått riktigt kasst,halsen kliar och gör ont,feber (ingen hög men tillräcklig flr att va jobbig) snorig,nysig och ja vi slänger in en attack av magkatarr!! WEEEEE

NEJ NEJ NEJ NEJ!!!

Gjorde såå sjukt ont att jag tom börja gråta ett tag! hatar det! Som tur var hade jag medicin hemma så det lugnade sig efter sådär 2 timmar av big **** pain!!

Nu sitter jag här och har ont i ryggen wee och snyter mig konstant,nyser och äter halstabletter! I LOVE MY LIFE!!
Nej fy !! Ska upp värma min vetekudde sen lägga mig i sängen och titta på Jeff Dunham på youtube.

Ha det bättre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0