Uppdatering

Sorry för min sugiga uppdatering.

Igår var jag på Crom och tränade,hade förövrigt feber så ni kna ju gissa hur bra det gick ?!? Inte bra nej. Men lärde mig nog lite,jo på över under 13,så om man får 2 ess där,så räknas det som 1,5 gånger insats i vinst, vilket man vanligt bara gör när man får black jack. wee lärde mig något.

Idag blev jag sämre,sov typ inget på natten och kom fram till att det inte blev någon träning för dagen för jag mådde så kasst. Kom även fram till att jag inte kommer kunna gå på min massagen imon! =( Man ska ju inte på massage när man är dålig,inte ens om man "bara" är förkyld.
Så får boka om en tid sen när jag mår lite bättre.

Men i vilket fall som helst så ska jag till Liiz på lördag,tror även att jag mår bättre till dess.

Pga att jag mest varit kass,så har det inte hänt mycket,så därför har jag inte mer att skriva.

Ha det underbart !!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men du e allt bra duktig iaf :)vi hörs igen!

Kram Annika

2008-02-22 @ 21:19:48
URL: http://www.annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0