Måndag

Ja då var det en ny vecka igen. Och veckan får börja med att jag ska rensa kattlådan woop woop

I lördags jobbade jag ju då på tivoli. Var väldigt förvirrade innan jag fick tag på Cassie men sen löste det sig. Gick bra och det var helt ok med folk också. Hade dock en som dansade så illa att han hade klassat in med dom fånen som tror dom kan dansa och går på audition på So you think you can dance. hahaha så illa dansat asså! helt sjukt. Vakterna var lagom roade åt det hela haha

Igår blev det slappe för mig,vaknade knappt när klockan ringde så blev ingen agility träning för mig och Devil. Men Therese hade tydligen frågat mamma om vi skulle träna ikväll så det blir det istället. =)
Just det back till igår hehe jag käkade popcorn och drack cider mumma! Haha jag vet det var en söndag men jag jobbar ju på fredag och lördagar så då kan jag ju inte dricka. Och jag är ju den som bara dricker för det är gott,inte för att bli full eller så,så en söndag går bra för mig hehe

Nej nu ska jag glo klart på tv sen gå till attack mot kattlådan wee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0