Dagen som varit

Ja denna onsdagen har varit rolig men tröttsam för fötterna,
Jag och Camilla hade bestämt vi skulle hitta på något idag,men hon va tvungen att göra ärender i hbg,så vi bestämmde att skippa stranden,och umgås i hbg istället. Tog bussen vid 14 tiden och hamnade i hbg.Yrade och yrade efter smycken som hon ändå inte hittade några hon ville ha.
Vi skulle till HM men tydligen hade det brunnit eller något i huset där HM och Gina Tricot ligger så där var stängt,dam it!
Jaha då blev det resa till väla. Gick fram och tillbaka där,men tycktes ändå inte va i så många affärer?!? Mina fötter höll på att dö,även min överkokade hjärna och hungriga mage.Jag fick iaf i mig mat,fick lite Donken mat,vilet är andra gången denna veckan! Inte bra alls...

Iaf åkte vi hem vid 19 tiden för Camilla skulle jobba och jag var typ död!! Haha

Kom hem och nästan dog i soffan. Nu ligger jag här och känner att magen är hungrig,men det är magkatarren som talar.
Såg att jag fått in min skatteåtebäring redan i måndags! wee kunde alltså shoppat lite idag fast jag inte trodde det. ILLA!!

Men men blir kanske väla imorgon för det annars får vi se när det blir.
Sov gott folket!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jaaa självklart får du de..=)

2008-06-08 @ 12:30:29
URL: http://alexandraesb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0