Mätt!!

fyy vad mätt jag är. Precis ätit friterade räkor,ris och sötsursås. mums men mättande.
Blir ännu mer gottit senare ikväll då vi har jordgubbar och brie ost!! nam nam

Jobbat på telegrafen i helgen,dock en timme mindre än vanligt,gör inte så myvcket,men hade varit kul om dom hört av sig i tid om sånna saker. Jag hade redan hunnit åka in till stan när jag fick samtalet.
I fredags var jag hos Camilla och grattade henne på studenten,synd att det inte var lite varmare men det var trevligt ändå.
Åkte ju in i tid för att jobba men gick till weedii´s studentfest medans jag väntade på att jag skulle börja.

Just nu orkar jag inte skriva mer utan ska slänga mig på soffan och kolla lite på tv. Ha det bra folket

Kommentarer
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

Man ska inte behöva säga 3 nej för att dom ska förstå. Man ändrar sig för man vill inte höra deras tjat om det. Man ger upp för att dom ska vara tysta och lägga ner.



Jag skäller aldrig på dom och skulle aldrig göra det. men att behöva förklara varför jag inte är intresserad är inte deras problem. NEJ är ett NEJ man ska inte behöva säga det fler gånger än EN gång.

2008-06-19 @ 14:17:37
URL: http://tesslounge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0