Ny vecka

Ja nu var det en ny vecka och saker som ska göras,men först går jag igenom lite som hände förra veckan.

I fredags var jag uppsatt på att jobba på telegrafen,jag fick åka in så jag var i ängelholm redan 21.00 fast jag inte började förrän 22.00 ,mamma jobbade och pelle hade drukit. Ok det var ju inte lajbans direkt att åka in så tidigt men men,eftersom det var midsommar var typ ALLT stängt,jag fick gå upp till statoil för att handla,men det tog ju lite mer tid också så det var ju inte så hemskt. Sen kom jag väl tillbaka ner till telegrafen vid halv tio skulle jag tro. När det fortfarande inte kommit någon vid kvart i tio ringde jag min chef,hon förstod inte varför dom ej var där, men hon sa att jag iaf skulle sitta där till prick. Det gjorde jag och ingen kom! Jahapp ringde mamma som slutade 22.00 och bad henne komma och hämta mig. sur som en gurka då dagen varit dålig sen innan fick jag åka hem,sätta mig i soffan och glo fotboll.

Lördagen gjorde jag allt för att få kontakt med dom på telegrafen - utan att lyckas såklart! Aya så jag åkte in där,och ja då var det folk där som tur var. Dock hade jag lika bra kunnat strunta i det då jag endast hade 2 st som spelade hos mig på hela kvällen!!! Fick in typ 600kr weeee

Jag hoppas att jag får vara på tres en kväll denna helgen iaf så jag slipper sitta på telegrafen båda kvällarna denna helgen också. Jag kräver inte mycket men liiiite variation hade varit trevligt!


Denna veckan händer inte så mycket vad jag vet. Ska åka hem till Angelica tisdag kväll,och vara med henne hela onsdagen (om inga ändringar skett utan jag vet om det). Mamma ska tävla med Dumle på onsdag också men jag tror inte jag hinner hem i tid för att följa med dock. Igår var dom på tävling och kom 3e plats!! ohhh agility-champs snart hehe

Nästa helg börjar min nya agility kurs med Devil,ska bli kul att komma igång igen,varit väldigt segt med det nu de senaste.

Nu ska jag upp och ta en av mina kladdiga chokladmuffins som jag bakade igår (2 satser haha,den ena blev ej kladdig så fick ju göra en till sats) mumsa på den och spela lite spel! Ha det bra folket

Kommentarer
Postat av: Therese

Evelina :) går det bra med dealingen? eller vad det heter? kasnke ses i i helgen, jag ska liksom ner till äholm då. jobbar du något i helgen? isf var?



kram kalas

2008-06-24 @ 01:59:57
URL: http://tbytherese.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fin blogg!

2008-06-30 @ 17:46:36
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0