Agility

Ikväll har jag och Devil varit på agility kurs. Varit jätte roligt. Vi va 6 st (men ska va 7) så helt lagom grupp.
Jobbade med lilla Maja som var sååå söt! Vill också ha en sån hund sen hehe

Devil var sååå duktig idag. Tog hinder efter hinder,platten utan problem och tunneln jätte bra också. Så himla kul att träna när han verkligen också tycker det är kul och gör allt =) Han var så på G att jag behövde bara kalla till mig honom så vände han vid mig direkt och tog hinderna osv direkt! Haha inte lönt att stoppa honom nu hehe

Där var så geggigt haha man sjönk nästan när man stog på samma plats för länge. haha Fick flytta hinderna för att inte halka för mycket haha
Devil har blivit duschad nu så nu ser man att han har vita ben igen. Dom var helt svarta och magen var också helt svart haha

Nej nu ska jag sova.
Imorgon har jag huset för mig själv tills jag ska iväg och träna för mamma och hundarna ska till småland och hälsa på Gitte + doggisarna.

Mycket räkning blir det imon! Ha det super folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0