Bloggproblem

Eftersom bloggen håller på att dumma sig jämt så blir det inte av att skriva inlägg (sorry). Men iaf nu ska jag försöka =)

I onsdags var jag på väla,när jag stog på H&M ringde mobilen,det var alexandra. Hon var faktiskt påväg till Väla hon med =) Så jag lullade runder på H&M ett tag till och väntade på henne. Hittade en svart skjorta och en svart väst.


Sen gick vi runder lite till och inne på Gina Tricot hittade jag en tjocktröja som jag kan ha på jobbet ifall det blir kallt.


Jag blev hungrig så vi satte oss vid Grafitti och jag åt en bakad potatis,Alexandra ville inte ha något då hon redan hade fikat med sin mamma =)

Hittade även ett fint nagellack på Kicks, ett billigt för 25kr från Depend. Somrig färg som passar bra till solbränd hud tror jag.Har dock redan på mig det för jag är så nyfiken hur det ser ut ju! Hehe



Nej nu ska jag byta om och fixa till mig lite för mamma borde komma hem snart,och då ska vi till klubben och träna lite agility.
Ska hälsa på lille Hampus senare idag också =) Titta hur lägenheten blivit osv.
Ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fina färger på bloggen :]

2008-03-28 @ 13:26:53
URL: http://michellebeit.blogg.se
Postat av: Alexandra

jajamen.. jag hoppa upp på väla.. =)

2008-04-09 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0