Jobbigt

Just nu har min magkatarr dragit igång igen på det väldigt jobbiga sättet. Jag mår illa nästan hela tiden och varje dag,är hungrig men allt jag provat äta smakar illa just nu.
Stressen att bli klar i tid med utbildningen gör att magen inte blir bättre heller.

Om någon har bra tips på hur man hanterar stress så SNÄLLA skriv till mig. Jag är en väldigt stressad person,och det är inget positivt! Det gör att jag förstorar upp enkla saker och gör det svårare än det är!



Nu ska jag upp och duscha och göra mig klar. Ska åka in till Hbg med mamma senare och kolla runt lite. Sen kl 18 ska jag vara på Crom för mer träning. Träningen går frammåt det gör den. Men det är en bit kvar.

Nej hoppa in i duschen var det! Ha det bra folket

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Stackare lider med dig! Är inte jättebra på stresshantering, men att försöka planera dagen i förväg och inte ta på sig för mycket kan vara bra. Ibland måste man helt enkelt sänka kraven vilket kan vara svårt. hoppas du får många bra tips.

2008-03-11 @ 13:38:04
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0