Ny vecka

Ny vecka och nya "uppdrag"!

Idag blir det att åka till jobbet vid 14 tiden för att träna en massa. Undra vem jag ska ha som lärare idag?
Imorgon blir det åka till jobbet på kvällen för träning.
Ondag har jag fullr upp med agility och läkarbesök innan dess.
Torsdag har jag sen kväll på jobbet för mer träning. Gaahh jag tror Cassie sa att jag var uppbokad för att jobba redan om typ 2-3 veckor!! Fan att jag blev sjuk,missa ju 2veckor av träning då!
 Som sagt kalendern är ganska full....
image23


Men men nu ska jag upp och äta nygräddade kanelsnurror och sen göra ve mig lite! =)

Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ny gräddade kanelsnurror låter ljuvligt mums!

Ha en go dag o kram

2008-03-10 @ 16:40:14
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0