Borde sova...

klockan är mycket och jag borde somnat för länge sen. Men nej nej jag ligger här istället och är dum. haha

Kollade på The Bodyguard på trean,ahh en sån klassiker hehe. Älskar den filmen. Sen kollade jag lite på terminator serien men orkade inte titta klart.
Har varit och firat morfar idag.Han fick en egen digitalkamera så nu slipper dom låna vår =) Hna blev jätte glad för den =)

Igår var lite livat på jobbet,kommer dit och räknar kortleken,märker att det fattas ett kort,räknar om 2 gånger till,fortfarande fattas det. Ringde Carro och fråga hur jag skulle göra. Aya löste sig,nu ska jag bara kolla så det verkligen fattas,gör det inte det,kommer jag bli knäpp,va helt säker på att det fattas det och räknade noga faktiskt!
En göteborgare spelade bort lite pengar hos mig,trots det skulle han ändå kyssa min hand innan han gick haha.
Fick förfrågan om mitt nr av en annan kille men nej nej lämnar inte ut nr sådär bara.

Aya slutet gott allt gott som man säger.

Nu måste jag verkligen sova! Fräsis har redna däckat här i sängen brevid mig. Imorgon blir det åka in till hbg som vanligt för att lämna rapporter på jobbet. Inga andra planer än det men det är väl tillräckligt ibland. Ha det bra folket och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0