jobb och lite annat

Nu har jag varit vaken i ca 1 timme. Väldigt sjukt med tanke på at jag inte somnade förrän vid halv 5 (!) i morse. Men av någon konstig anledning sover jag inte länge när jag jobbat natten. Tror det är så att jag sover så tungt då och behöver inte lika mycket. Sen är jag ju en sjusovare utan dess like! Iaf på vardagarna.

Igår va rätt kul på jobbet faktiskt. Hade mest roligt folk som spelade och inte så mycket dötid,men lite ändå. Hade ont i ryggen också av att sitta på barstolen (japp så mycket bryr dom sig om vår hälsa att domi nte kan ha en riktig stol till oss.),och när man får ont av att sitta står man ju,men jag får ju så lätt ont i fötterna! Ja detta är i-lands problem men ändå!
Iång stog jag och tänkte på fenomenet "jag ska ha häng i baken" hos killar. Jag förstår faktiskt inte varför killar har det! Lixom FÖRLÅT MIG men det är inte smickrande!! vafan visa upp ert "junk in the trunk" ,inte då genom att byxorna hänger så långt ner att jag får reda på vilka kallingar ni har,utan upp med brallorna och få röven att se snygg ut!
Ja som ni märker har jag ett väldigt givande jobb,man får livsviktiga tankar när man står där och inte har något att göra mer än glo på folk! Haha!!


Jag hade tänkt åka in till väla för att fixa solkskyddslotion. Behöver nog det imorgon då vi ska till Lund på agilitytävling och sitta ute hela dagen typ.Sen tänkte jag åka ner till stan och lämna papperna på jobbet så har jag det fixat. Ska ju inte jobba mer denna helgen så det går ju bra.
Nej nu sk jag gå och göra ve mig lite i lugnan ro. Klockan är ju inte så mycket så inte stressigt direkt. Får kanske kolla upp när bussar går också haha,det var en bra idé det!

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0