Soliga dagar

Har inte skrivt på en vecka ungefär -uuupppss- men varit mycket i huvudet och runt om så jag har verkligen inte orkar något. Inte laddat upp bilder på bilddagboken eller något.
Det jag gjort mest är nog tittat på The Hills! Haha sett 3 säsonger nu på MTV´s hemsida (jam na kan kolla på fulla avsnitt där wee) Så nu har jag sett alla avsnitt som visats. I morse kom ett nytt avsnitt,så det kollade jag på,men nu är det en hel vecka innan nästa komer upp! Hur ska jag klara mig? Får se om jag kan hitta fulla avsnitt av Laguna beach som är serien som The Hills kommit från. Jepp I´m a nerd!

Mycket sol har det varit,vilket är jätte skönt. Var fint väder i söndags då det var Hampus dop.Gick bra och var trevligt,trots jag bara hann sova 4 timmar den natten för jag jobbade lördagen och så var dopet redan vid 10. puh jag som brukar sova minst 9 timmar i vanligt fall!

Idag blirdet agility träning för första gången på 2 veckor! Det är länge för att vara mig! Inte tränat hemma pga att det varit mycket.Men det ska allt tas igen,nu är det ju snart sommar och då blir det mer träning.

Min blogg har flyttats till nya plattformen men ser faktiskt inga förändringar! Jo vet att man inte kan förhandsgranska när man ändrar designen men det är också allt. Ja och färgerna men daah inget som gör någon skillnad egentligen.

Hrm nej nu ska jag inte tjata mer hehe ska gå ut med hundarna och busa lite i trädgården,det är lite varmt för att ta långa promenader då vi går i solen hela tiden ju,men dom klarar sig på detta också,får bli lite foto nu när det är så fint väder.

Ha det bra folket
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0