Sommar!!

Ja nu känns det verkligen som sommar,och ändå är det bara Maj månad. Hrm lite udda men helt ok enligt mig!

I onsdags var jag hos Angelica i hennes och Stefans nya lägenhet,fin var den! Vi åt mat kollade på tv och flumma.
Sen gick vi på stan,åt glass och in på apoteket för jag behövde köpa magkatarr medicin. Jag åkte hem och busade med Devil i trädgården när mamma var på kurs med Dumle.

Fick även hem prover från Proviva female. Dom är goooda! Älskar Proviva. Några vänner ska få prova dom också så sen blir det en rapport till Buzzador.




Ikväll blir det grilla här hemma med familjen och Angelica hehe hon är ju nästan familj egentligen men ändå hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen för vi ska iväg och handla sen. ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad gôtt med grillning!!

Ha en skön helg!!

2008-05-09 @ 13:25:36
URL: http://junitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0