Work work

Ja igår var det jobb på Telegrafen.Lite rörigt i början då ingen var där när jag kom,dom har ju uteservering på torget nu och därför inte öppet förrän 21 på själva stället,lite illa för mig som måste vara där innan för att hinna göra klart allt för att öppna 21. Tycker dock det är lite korkat att öppna bordet redan vi 21 då det inte är folk förrän vid 22 som tidigast.
Men men inte mitt problem jag får betalt för att sitta där och läsa tidningar. hehe

Ikväll blir det Tres Amigos,tror dock inte att det blir massa spel ikväll heller,då det är helgen innan löning. Det är ingen bra helg. Men som sagt inte mitt problem eller fel.

Imorgon ska jag till morfar och mormor för att fira morfar fyller 79 år =)
På torsdag ska vi fotas med hundarna på klubben då Happy Dogs är där.Ska bli kul,måste ju ha foto på mig och devil så vi kan sätta upp sen när vi börjat tävla =)

Nu ska jag gå upp och titta vidare på Pussycat Dolls.

Ha det bra folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0