Fredag

jaha då var det fredag igen. Ny helg men denna helgen bli lugn. 
Idag ska jag bara vara hemma då ep inte mådde bra,skulle egentligen till honom men nej känns inte som jag vill bli sjuk. 
Blir att kolla på sex and the city the movie sen ikväll,vill se den igen och mamma har inte sett den ännu.

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knäet och mår illa!!! woop woop eller inte :( jävla mensvärk gör att jag mår illa. 
Pelle är hemma en stund så då är det lugnt där uppe,men han sticker väl snart, då ska jag ta mitt extra täcke med mig upp och kolla på en film och tycka synd om mig själv !



Bilden är tagen förra julafton,tycker den är så mysig med julgranen bakom och alla ljusen tända. I år ska det bli lite seriös fotografering vid julgranen när det gäller hundarna. Denna bilden är ju bara tagen med mobilen.

Nej ska kolla igenom min hylla med filmer och se om det blir film eller one tree hill hehe 
Ha det bra folket!


Kommentarer
Postat av: alexandra

jaa men hon har tappat sina tänder.. hon har torrmat..hmm kanske som du säger att hon har ont.. men jag köpte speciellt för känsliga magar..finns ett till som är för ännu mer känsliga magar.. hon har iaf gjort 2.an idag.. o hon dricker jättemkt hela tiden.. om de inte bli bättre än på måndag får vi åk ain.. =/ usch..! allt bara annasr?

2008-11-14 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0